1. ZWROT
Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14-stu dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Żeby to zrobić, wystarczy, że poinformujesz nas przed upływem 14-stu dni od daty otrzymania paczki. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej) to wystarczy, że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie. Najlepiej gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wysłał/a nam na adres:
Dział zwrotów, bb-shop.pl
ul. Budryka 14,
41-103 Siemianowice Śląskie.
Możesz również oświadczenie przesłać mailowo na adres: kontakt@bb-shop.pl
Zwrotu środków dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia Konsumenta od umowy oraz wszystkich wymaganych dokumentów. Często zwroty pieniędzy następują szybciej. W takim przypadku pieniądze mogą pojawić się na Twoim koncie w ciągu paru dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy w przypadku braku wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia.
Kontakt z działem:
kontakt@bb-shop.pl
+48 602 442 424
2. WYMIANA
Nieużywany towar możesz wymienić w ciągu 14-stu dni od otrzymania przesyłki. Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy zawartej na odległość, która została opisana powyżej (pkt. 1. ZWROT) i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
To znacznie szybsze niż standardowa wymiana towaru!
3. KOSZT WYMIANY I ZWROTU
Przy zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, ale także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Pamiętaj, że koszt transportu zostanie zwrócony tylko i wyłącznie w przypadku zwrotu całości zamówienia (nie otrzymasz zwrotu za transport pierwotny, jeśli zwracasz tylko część zamówienia). Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj również, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłeś/aś w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś/aś się na inne rozwiązanie. Jednym ze sposobów w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14-stu dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego wpisz do formularza. Pamiętaj jeszcze, że mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co stanie się wcześniej. Prosimy Ciebie abyś przesłał/a towar w oryginalnym opakowaniu (jeśli do danego produkty takie występuje).
Ważne!
Staraj się wysyłać do nas zwracany towar w oryginalnym opakowaniu (jeśli do danego produkty takie występuje), który opakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami możliwymi w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i taśmy klejącej bezpośrednio na oryginalny karton/ opakowanie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.
Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj.
4. REKLAMACJE
Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń. Zgłoszenie możesz pobrać poniżej.
Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:
Dział reklamacji, bb-shop.pl
ul. Budryka 14,
41-103 Siemianowice Śląskie.
Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres kontakt@bb-shop.pl
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał/a go w dobrym stanie – produkty muszą być czyste i suche.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.
Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór, w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksploatacji i zużywania się produktu, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu, powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie produktu.
Kontakt z działem:
kontakt@bb-shop.pl
+48 602 442 424
Formularz reklamacji do pobrania tutaj.